Ja-pajęczyna

zdarzyło się w winnicy……….

Mistrz i Małgorzata

Pajęczyną jestem

Lekko

Na gałązkach

Na źdźbłach trawy

Kołysze mną wiatr

Naszyjnikiem jestem

Królowej świtu

Jutrzenka

Hojnie rozrzuca

Koraliki rosy

Różowe,tęczowe,srebrne łzy

Na misternej siateczce

Grobem jestem i salą uczt

Biegniesz

Fruniesz

Prosto w lepkie niteczki

Ostatni Twój dom

Konasz w spragnionych ramionach

Mego Pana i Władcy

Płaczę z Tobą mgłą,rosą,wodospadem łez

Rwana na kawałki

W tańcu miłości i śmierci

[ © ja,05.01.2013]

View original post

One response to “Ja-pajęczyna

Skomentuj

