Lewa to czy prawa kieszeń…nie łamcie kopii o ideologię…wiersz radosny…

Chodzę  i gapię się ludziom na pięty

Jak ich coś naprzód po ulicy niesie

I,zda się, że jestem też bardzo zajęty

I też gdzies ide w jakims interesie.

Tyle spraw ważnych,niecierpiących zwłoki

Musze załatwić i tak nie mam czasu

Że we wszystkie strony robie wielkie kroki

I pełny jestem ciżby i hałasu.

Jadę dorożką,w tramwaju się spieszę

I tak cudnie wszystko mi się klei

Jeszcze na poczcie musze dać depeszę

I być o piątej na rogu  alei.

Ach kioski, szyldy, kupce,listonosze

Skwery, cykliści, kino- przedstawienia!

O ludzie,ludzie ! Ja świat cały noszę

W lewej kieszenie mego uniesienia.

[Kazimierz Wierzyński,Lewa kieszeń ]

2 responses to “Lewa to czy prawa kieszeń…nie łamcie kopii o ideologię…wiersz radosny…

Skomentuj

