Dagone Iudex

Trochę o sobie…
Powoli rok się kończy [ liturgiczny ], potem adwent i post więc tak trochę żartobliwie, ironocznie, z akcentem humorystycznym o sobie 😉

„Dagon”
Jam ojcem Baala
Drugi po Elu
W Aszdod ma świątynia
Z Nergalem i Miszaru My
Sędziami nad waszymi duszami
Śmiertelni
Siedmioro dzieci Enmeszarry więżę!
Buduj mi świątynię Szamszi – Adadzie!
W Terqa nad Eufratem postaw mi ją!
Wyznawać mnie będą w Mari
Wyznawać mnie będą w Ebli
Wyznawać mnie będą w Tuttul
Wyznawać mnie będą w Ugarit
Sargon z Agade i Naram – Suen
Ugną przede mną swoje kolana!

Skomentuj

